✓ Worldwide Shipping - ✓ 24h Shipping - ✓ Reliable Service

Easter gift tips - free wrapping service - free shipping* - click here

XXL Hardwear Wallet Chain Old Skull

€60.00 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready to ship, Delivery time appr. 2-5 business days

Gift wrapping available

Available in different colours!

  • wallet-chain-CC-Old-Skul
Product information "XXL Hardwear Wallet Chain Old Skull"

The "Old Skull" Wallet Chain by XXL Hardwear is ideal for wallets, keys or simply as a decorative pendant. All stones are of mineral and/or ceramic origin, each with its own characteristics, and combined with aged brass. Strung on a double steel cable - extremely tear resistant.

Details:

  • Material: tiger's eye, brass
  • Length: 55 cm
  • Double steel cable inside

 


 

Colour: brown
Accesories: Chains & Keychains
Materials: Stein
XXL Hardwear

Lidia und Christian gründeten XXL Hardwear 1998 in Barcelona, wobei sie bei der Gestaltung von Accessoires und Schmuck für Männer und Frauen mit alternativem Lebensstil auf einen zeitlosen Stil achteten. Fünfzehn Jahre später mischen sie weiterhin Texturen, Symbole und verschiedene Materialien, um den unbeugsamen Geist der Marke zu vermitteln, die im Laufe der Jahre gereift ist und sich als eine der wichtigsten alternativen Marken der Stadt etabliert hat. Unsere Inspiration liegt in unserer kreativen Freiheit: die Herstellung aller Stücke von Hand hilft uns, den Produktionsprozess und seine Authentizität zu respektieren, die uns auszeichnet: die Erfahrung von drei Generationen von Juwelieren garantiert unsere Erfahrung.